Friss topikok

Kakaós csiga blog

A kakaós csiga blog, kakaós csiga rajongók kedvére és remélhetőleg örömére alakit ki, egyfajta „tudásbázist”. Egy kakaós csiga egy bejegyzés. Lelőhelyek, képek, tapasztalatok.

Címkék

9/8 (1) Aldi (2) Aranycipó (Árkád) (2) Az egyik legjobb tészta (1) Az egyik legszebb (1) Az év meglepetése (1) Az ország legdrágább kakaós csigája (1) Az ország legolcsóbb kakaós csigája (1) A legkakaósabb csiga (1) Baross u. (1) Bite (1) Bite Bakery Café Nyugati (2) Brunch Buda (1) Butter Brothers (2) Cappuccino és kakaós csiga (1) CBA Príma (2) Cocoa roll big (1) Cserpes Tejivó (2) Csiga egy másik galaxisból (1) Csúcsszuper tejivó (1) Cukormáz (1) Cziniel (1) Deák téri Metró (1) Dupla csiga (1) Egyik legnagyobb esélyes (1) Flórián Pékség (2) Fornetti (2) Franciabaguette (1) Friss Briós Mintabolt (2) Heim Sütöde (1) Holtverseny (1) Jacques Liszt Bakery (2) Jégbüfé (2) Jókenyér (2) Kakaós (3) Kakaós csiga (29) Kakaós csiga. (1) Kakaós csiga ranglista (27) Kakaós csiga ranglista sárga trikója (1) Kirándulás (1) Kolbászos-sajtos karika (1) Kosztolányi D. tér (1) Leányfalu (1) Lidl (1) Lindi Pékség (2) Lipóti (1) Lipóti Pékség (1) Mákos csiga (1) Maximális pont (3) Mint egy Apple Store tej és pékáruk részére (1) Misi a pék (1) Nagymama féle (1) Nagy csokoládés csiga (1) Német vendégcsiga (1) OMV (Ladik u.) (2) Óriáskifli (1) Őrületes csigaszezon (1) Őrületes csiga szezon (1) Panificio il Basilico (3) Pékműhely (2) PékPont (3) Pékség (Lajos u.) (1) Premier Outlet (1) Prima Pék (1) Príma Pék (1) Princess (Deák téri Metró) (1) Princess Pékség (1) Ranglistavezető (1) Római tér (1) Spar (2) Spar (Monostori út) (1) Szeged (1) Titi Pékség (2) Új bajnok (1) Visszatesztelés (1) VIVA (1) Z. Nagy (1) Z. Nagy (Szeged) (2) Z Nagy (1) Címkefelhő

Keressük a legfinomabbakat!

2014.06.01. 00:15 Mákos Diós

Együnk kakaós csigát! 8. (Príma Pék, Erzsébet krt.)

Címkék: Kakaós csiga Kakaós csiga ranglista Prima Pék

IMG_0003m.jpg

Kellemes, napos délelőtt volt. Egy üzletet kerestem az Erzsébet körúton és kissé figyelmetlenül, csak távolabb tudtam leparkolni. Nem baj, gondoltam, egy kicsit sétálok a körúton, amit valaha nagyon szerettem, akkor, amikor még nem szívták el a „plázák” a vevőket. Sétálgatás közben finom illatokat éreztem, mondhatni „szagot fogtam”. Az illatokat követve, egyenesen besétáltam egy Príma Pék üzletbe. Egész pontosan az Erzsébet körút 19. szám alattiba.

Kakaós csiga már csak ez az egy volt, így gyorsan megvettem. Nem bántam meg.

A főbb paraméterek,

Súly: 105 gramm, ár: 195.-Ft

IMG_0001_3.JPG

Átlaghoz közeli súly, az általam reálisnak gondolt 200.- Ft alatt

Első ránézésre felülről semmivel sem látszik jobbnak, vagy rosszabbnak, mint a többi pék franchise hálózat terméke, de picit jobban megnézve, mintha az átlagtól több kakaóra utalna a látvány.

IMG_0002_3.JPG

Alulról nem közelíti meg a Spar tesztünk (jelenlegi listavezetőnk) kakaómennyiségét, de továbbra is reménykedhetünk az átlagtól több kakaóban.

IMG_0009_3.JPG

Kettévágva nem látszik kelési probléma, de sajnos a sok kakaó utáni vágyam meghiúsulni látszik. Valahogy többre számítottam.

IMG_0011_1.JPG

Kóstolás után szerencsére jött a meglepetés. Sokkal jobb ízhatást kaptam, mint amit vártam. Az volt az első gondolatom, hogy megérkezett a tökéletes arány. Összességében nagyon finom volt és szívesen fogom újrakóstolni. Ilyennek kéne lennie az átlagnak, de sajnos nem az.

A web oldal (www.primapek.hu/) nem kap piros pontot. Nem találtam a termékről belinkelhető leírást

A tesztvásárlás időpontja: 2014. május, egy szerdai nap (délelőtt)

Mákos-Diós szubjektív egy 9 pontos skálán: 7,5

Az aktuális kakaós csiga ranglista itt érhető el.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kakaos.blog.hu/api/trackback/id/tr126243273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása